söndag 31 juli 2011

Bostadsmässan mm.

Idag besöktes bostadsmässan i Karleby. Jag hade erhållit en fribiljett, så visst måste den användas. Soligt och fint väder att ströva runt på området. Inte var jag ute efter något speciellt, varken bostadsköp eller inredningstips eller något annat. Tyckte nog att jag bor bättre här hemma, än jag skulle bo i något av de uppvisade husen. (hmmmm….).

Bostadsmässan

Bostadsmässan


Jag tänkte jag skulle göra om gårdagskvällens fiskebravad i kväll också, men där fick jag nog tji, inte blev det någon fångstbravur den här gången. Endast några tusenbröder blev kvällens saldo.


Ebb i floden

 

Så är det också ebb i floden nu, så endast ett svagt porlande hörs från forsen. Allt verkar röra sig om ytterligheter nuförtiden, endast riktigt mycket eller så riktigt lite. Men finns det inte vatten så finns det inte, inget man kan göra något åt.

Inga kommentarer: